Sunday, January 17, 2010

rnie...
aku nk cter agi sal dunia manusia agi....
ehmmm....
sepi sekeping atie...
ehmmmm...
acap kali aku degor org putus cinta...
bagi aku udah jadi lumrah masyarakat zaman skung...
cinta putus...
cinta n then putus...
khwen xgak...
ehmm...
bagi aku mencintai seseorang bukan senang....
ia datang dari atie yg tulus....
cinta ya tulus adalah cinta yg indah....
aku teringat akan cintaku...
1st time jumpe....
sumer indah...
kami 1kelas....
dari year 5 until form 1...
tapi aku hnyer bertpuk sebelah tangan....
aku suker tgk die..
gayer die...
style die....
makin lamer cinta aku terhhadap die makin mndalam...
sehingga ada s'owg kawanku pasan....
n die suh aku cter..
aku ingat kwnku mahu simpan rahsia nie...
tber2 guy tue tahu....
die punyer marah..
begang....
aku masih ingat agi kata pedas die....
"celaka ko...ada atie suker aku..ko ingat ko tue cantik sangat...eh...virus....leh jalan r....muker xcntik ada atie kat kter...cermin r ckit muker tue.."
sakit gler atie ku......
dari ctue aku sedar siapa aku...
aku pernah bersumpah die akan buruk dari ku....
tapi sejahat...aku tetap sayang kat die....

buruk maner pon ia...
die ttp 1st luv ku....
forever n ever

0 comments: